Εξυπηρέτηση πελατών

Τρόποι αποστολής

Οι αποστολές εντός της χώρας πραγματοποιούνται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής. Στην απόδειξη λιανικής πώλησης οι τιμές συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α. (Φόρος Προστιθέμενης Αξίας).Οι αποστολές εντός Ελλάδας ΔΕΝ επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής.

Προορισμός Υπηρεσία Χρόνος Παράδοσης
Ελλάδα Γενική Ταχυδρομική 1-3 εργάσιμες μέρες
Ευρώπη DHL 2-3 εργάσιμες μέρες
Υπόλοιπος Κόσμος DHL 2-4 εργάσιμες μέρες




ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.

Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε σχετικό email επιβεβαίωσης στο οποίο θα παρέχεται και ο μοναδικός αριθμός αποστολής του προϊόντος.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από τις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας στην Θεσσαλονίκη, από Δευτέρα - Παρασκευή, από τις 10πμ – 5μμ. Παραγγελίες που λαμβάνει η εταιρεία από τις 5μμ της Παρασκευής έως και την Δευτέρα 9πμ, θα εκτελούνται την Τρίτη το πρωί.

Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας μας είναι οι παραγγελίες να εκτελούνται εντός 24ωρου, δύναται όμως, ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας να αλλάζει ανάλογα με τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν.Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από την ημέρα που η μεταφορική εταιρεία παραλαμβάνει τη παραγγελία από τις αποθήκες μας. Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που προκύπτουν απο τις μεταφορικές εταιρείες.

Επιστροφές & Αλλαγές

Αν δεν είσαστε ικανοποιημένοι, με την παραγγελία σας, τα προϊόντα μπορούν να επιστραφουν μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες, και να αντικατασταθούν άμεσα. Παρακαλούμε ακολουθείστε τις κάτωθι οδηγίες για την διαδικασία επιστρφής προιόντων.

1. Το "ιστορικό παραγγελιών" που υπάρχει στον λογαρισμό σας, περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες τις οποίες έχετε πραγματοποιήσει. Επιλέγοντας την "Επιστροφή παραγγελίας" μεταφέρεστε στην φόρμα που πρέπει να συμπληρώσετε, προκειμένου να προχωρήσετε στην επιστροφή του προϊόντος και στην αποζημίωσή σας. Αφού επιλέξετε τα προϊόντα τα οποία θέλετε να επιστρέψετε από τη λίστα με τα στοιχεία της παραγγελίας προχωρήστε στο επόμενο βήμα όπου θα σας αποσταλεί ο αριθμός Εξουσιοδότησης Επιστροφής.

2. Οι επιστροφές μπορούν να αποστέλλονται μέσω Γενικής Ταχυδρομικής όπως θα αναφέρεται και στο απαντητικό email που θα λάβετε. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.taxydromiki.gr ώστε να εντοπίσετε το κοντινότερο σε εσάς τοπικό υποκατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής και κατόπιν επικοινωνίας να κανονίσετε την άμεση παραλαβή των προιόντων σας. Ωστόσο, είστε ελεύθεροι να επιλέξετε μια ταχυδρομική υπηρεσία της επιλογής σας στην οποία μπορείτε να βασιστείτε.

3. Επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που η εταιρεία μας δεν έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει το μέγεθος του προιόντος

4. Όλα τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προιόντος επιβαρύνουν το πελάτη. Τα τέλη αποστολής και επιστροφής (όπυ υπάρχουν) θα αφαιρούνται από τον ποσό της αποζημίωσης. Η επιστροφή χρημάτων θα εμφανιστεί στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας του πελάτη εντός δύο λογαριασμών (μπορεί να ποικίλει για διαφορετικές εταιρείες πιστωτικών καρτών).

5. Τα προιόντα πρέπει να επιστραφούν μέσα σε επτά εργάσιμες ημέρες απο την παραλαβή του ειδκού κωδικού εξουσιοδότησης επιστροφής (Return Authorization number).

ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ:

  • Να μην είναι χρησιμοποιημένα, πλυμμένα ή αλλοιωμένα με οποιοδήποτε τρόπο.
  • Να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στη οποία το παραλάβατε μαζί με την αποδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προιόντος και όλων των συνοδευτικών εξαρτημάτων εάν υπάρχουν (καρτελάκια εταιρείας, επιπλέον κουμπιά κλπ).
  • Στην περίπτωση παπουτσιών και αξεσουάρ, θα πρέπει να επιστρέφονται στο αυθεντικό κουτί του σχεδιαστή με το οποίο τα παραλάβατε.
  • Να φροντίσετε η συσκευασία της επιστροφής του προιόντος να είναι σε καλή κατάσταση, ώστε να αποφευχθούν οι οποιεσδήποτε φθορές τυχόν προκύψουν κατά την μεταφορά τους.
  • Η επιστροφή του προιόντος να συνοδεύεται οποσδήποτε απο το ειδικό έντυπο επιστροφής το οποίο θα έχετε λάβει μέσω email από εμάς.
  • Παπούτσια : θα πρέπει να δοκιμάζονται σε επιφάνεια με μοκέτα, εκτός αν είστε σίγουροι ότι θα τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει να επιστρέφονται χωρίς σημάδια και χωρίς να είναι «πατημένα» στο κουτί του σχεδιαστή στο οποίο τα παραλάβατε, καθώς το κουτί θεωρείται μέρος του προϊόντος. Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς το κουτί του σχεδιαστή, σε κατεστραμμένο κουτί ή παπούτσια τα οποία έχουν σημάδια στις σόλες, είναι «πατημένα» δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη.

Σημειώνουμε ότι:

  • Στα προϊόντα προσφορών και στα προϊόντα προηγούμενης σεζόν δεν γίνονται αλλαγές, ούτε επιστροφή χρημάτων.
  • Στα μαγιώ και στα εσώρουχα (για λόγους υγιεινής) δε γίνονται δεκτές αλλαγές, ούτε επιστροφή χρημάτων.

Σημαντική ενημέρωση:

Έχουμε καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να αποτυπώσουμε τα χρώματα των προϊόντων με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στο www.geelist.gr. Ωστόσο, δεδομένου ότι διαφέρουν οι οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών, δε μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η οθόνη σας αποδίδει οποιοδήποτε χρώμα με ακρίβεια.

Ποιοτικός έλεγχος

Όλα τα προϊόντα υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο πριν αποσταλούν στον πελάτη.

Η διεύθυνση που θα αποστέλλονται τα επιστρεφόμενα προιόντα είναι :

Geelist
Αγ. Σοφίας 1,
546 23 Θεσσαλονίκη
T.: (+30) 2310 242161

ή επικοινωνήστε μαζί μας στο: info@geelist.gr




Copyrights @ 2019 GEELIST. All rights reserved
Powered by Apogee IS